Skip to Content

Sex Sikiş Hikayeleri

Porno erotik sex hikaye sitesi

Gay Oldum Çok Mutluyum

Gay Oldum Çok Mutluyum

Be First!
by Şubat 12, 2017 Gay Travesti Hikayeleri

Selam  erkeklerim, sizlere ilk defa nasıl gay olduğumu anlatayım,  ben Zafer o zamanlar 15 yaşında genç bir çocuktum ama içimdeki gaylik hiç bir süre peşimi bırakmadı,  o yaşlarda kendimi parmaklar salatalık havuç gibi cisimler sokardım kendime fakat daha öncelikle hiç yarrak yememiştim.

ilkokulda arkadaşımın aletini azıma almıştım neyse süre sonra artık iyice azmıştım ateşimi söndürecek bir tanesini arıyordum. ama çevremde kendimi siktire bileceğim kimse yoktu ve korkuyordum birkaç gün böyle arayışta geçti ailemle yaşıyordum evim müsait değildi ve yaşım küçük olduğundan öteki bir eve gitmek istemiyordum, o sıralar her zaman gözüme çarpan bizim mahalleden sürekli gecen bir hurdacı Hismet abi vardı 35 lı yaşlarda çokta güzel biriydi ve bu işi yapabileceğine inandım ama öncelikle kandırmam lazımdı, düşünüyordum düşünüyordum günler geçiyordu.

Hismet abiyi gördüğüm yerde selam veriyordum konuşmaya calışıyordum biraz tanışıyordum lakin nasıl sikicekti beni evimiz bağımsız ve bahçeliydi en altta arkası bahçeye bakan bir kömürlüğümüz vardı, planı Hismet abiye kendimi orada siktirmekti birkaç gün sonra hazırlığımı yapmış Hismet abiyi bekliyordum ki bizimkiler misafirliğe gitti ve işim daha kolaylaştı bundan böyle gözlerim onu arıyordu kendimi parmakliyordum derken sesini duydum hemen cama çıkıp bağırdım, bizim kömürlüğe bi gel abi diye. gay sex hikayeleri

Gelmişti kömürlükteydi, kalbim küt küt atıyordu ve heycandan titriyordum, resmen az sohbet ettik yorulmuş haldeydi cay getiriyim mi diye sordum olur dedi yukarı çıkıp çay aldım kendime çeki düzen verdim ve aşağıya indim çayları doldurdum ve sohbet etmeye başladık ama benim gözüm onun sikindeydi sohbet edip çay içiyoduk fakat icraat yoktu ne yapmalıyım diye düşünürken aklıma işemek geldi işerken de kalçalarımı göstericektim kömürlük bahceye baktıgı için hemen iki adım ileriye işeye bilirdim çok aşırı çişim geldi dedim ve oda benimde dedi aradığım fırsat buydu lakin önce sen bi dur abi belki bir tanesi bulunur yalanını söyledim ben geçtim komple pantolonumu indirdim ve ayakta işemeye başladım kalçalarımda kıl bulunmaz parlak ve güzeldi, Hismet abi napıyorsun oğlum dedi, abi ne olacak yabancı mısın dedim, güldü uzattıkça uzattım ve etkilendiğini anladım.

Hemen abi bi bakar mısın kalçamda bişey var sanki dedim nerede dedi yaklaştı yaklaştı götümle içinde az bir mesafe vardı nefesini hissediyordum, o an boşalacaktım ve iki elimle götümün yanaklarını açtım deliğimle siması yüze yüze geldi,  gözleri açıldı sonra bulunmaz bir şey dedi,  hadi bende işeyim dedi açtı kemerini fermuarın arasından aletini çıkardı, küçüktü fakat tam bana göreydi, kapkara ben hayretle sikine bakıyordum, çişi bitmesine yakın azıma aldım biraz çisi azıma gelmişti ama o bile hoşuma gitti. artık ben bir gay olmaya başlamıştım.

Napıyorsun bile demedi ben çılgınlar benzeri yalıyordum, sertleşmeye başlandı pantolonunu çıkardım beyaz donunu aşa çektim ve taşşaklarına yumuldum, harika kokuyordu bu beyefendi,  çok geçmeden arkama geçti az zorlandı fakat birden pat diye soktu köpek pozisyonunda beni sertçe sikiyordu,  götüm bayram ediyordu resmen bir eli ile taşşaklarımı patlatırcasına sıkıyor diğer eliyle yerden tutunuyordu birden bire içimde büyük bir sıcaklık hissettim ve öyle kaldık.  Yarrağı içimde küçülüyordu nefesi degişmişti, ben öylece kalmıştım içimden cıktı üzerimden kalktı götümü öptü yere yığılmıştım belki iki kere boşalmıştım ben, halim yoktu götümden hala döl geliyordu,  kapıya doğru gitti yine yapalım dedi delikanlım. Tamam diye kafamı salladım ve yavaş yavaş bende toparlanmaya başladım çok güzeldi tam istediğim benzeri. hikaye hoşunuza gitti ise Hismet abi ile diğer anılarımı ve başka yaşadıklarımı da yazarım öptüm sizleri erkeklerim.

Previous
Next

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*